شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

سایت خبری تیتر 20

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

سه حشره آب زیرکاه

سه حشره آب زیرکاه که می توانند به فرش و اثاثیه منزل شما آسیب برسانند

بعضی از حشرات و حیوانات علاقه دارند که در فرش ها زندگی کنند و در واقع سکونتگاه اصلی آن ها فرش و قالی ها می باشند. بافت های ضخیم و نرم، بهترین مکان را برای این گونه حشرات ایجاد

می کند تا لابه لای آن ها، زندگی کنند. برای بسیاری از حشرات، فرش ها و این بافت، یکی از بهترین منابع غذایی است که می توانند از آنها تغذیه کنند. اصولا وقتی فرشی توسط این حشرات آسیب

می بینند، باید به تعمیر آن ها پرداخت. بعضی از قالیشویی ها، این تعمیرات را انجام می دهند. یکی از راه های پیشگیری از وجود این حشرات مزاحم آسیب رسان، شستشو فرش حداقل هر شش ماه

یک بار است، که البته این زمان بستگی زیادی به مکان زندگی شما دارد.

در ادامه مقاله، قصد داریم تا سه نوع حشره که بیشترین میزان مهمان بودن در فرش های خانه ها را دارد، بیان کنیم. آسیبی که این حشرات به فرش و قالی ها وارد می کنند، می تواند ارزش آن ها را

کاملا کاهش دهد.

خريد بك لينك

خريد بك لينك به عنوان يكي از مهمترين راهكارها در جهت ارتقاي سايت در موتور جستجو مطرح است و روش هاي گوناگون و شناخته شده اي در جهت كسب بك لينك مطرح است كه از جمله مي توان به روش بك لينك گرفتن از طريق كامنت اشاره كرد. كامنت در واقع نوعي اظهار نظر است كه به طور معمول در پايين هر لينك يا مطلبي به صورت يك فرم با قابليت ارسال مطلب در سايتها و وبلاگ ها مشاهده مي شود. اگر چه كامنت در درجه اول به جهت ارتباط با كاربران تدارك ديده شده اما به عنوان بستري براي تبليغ نيز به كار رفته است. ارسال كامنت يا نظر در سايت ها و وبلاگ ها راهي در جهت افزايشبك لينك نيز در نظر گرفته مي شود كه خود يكي از فاكتورهاي اساسي در بهينه سازي سايت براي موتور جستجو محسوب مي گردد. هر نوع روشي كه براي بك لينك گرفتن به كار گرفته شود، نياز به ايندكس شدن در گوگل خواهد داشت اما بك لينك گرفتن از طريق كامنت نه تنها نيازي به طي پروسه ايندكس شدن ندارد بلكه شناسايي آن توسط موتورهاي جستجو در طي فرايندي طبيعي و به مرور زمان رخ مي دهد.

خريد بك لينك

چرا کارت‌های بانکی تاریخ انقضا دارند؟

کارت‌های بانکی و اعتباری در اختیار مشتریان عمدتا دارای تاریخ انقضا بوده و بعد از مدتی مشتری باید نسبت به تمدید آن با پرداخت کارمزدی اقدامی کند. روند معمولی در سراسر دنیا که این روزها سازمان حمایت آن را تضییع حقوق مصرف‌کننده می‌داند.
چرا کارت‌های بانکی تاریخ انقضا دارند؟

تیتر20 - تقریباً تمامی مشتریان بانک‌ها دارای کارت‌هایی هستند که امور بانکی خود را با آن انجام می‌دهند. از برداشت پول گرفته تا خرید، جابجایی و یا نقل و انتقال. این کارت‌ها شامل مشخصاتی از جمله نام صاحب کارت و نوار مغناطیسی هستند که اطلاعات مهمی مانند اطلاعات هویتی دارنده کارت در آن درج می‌شود. همچنین روی کارت عدد 16 رقمی وجود دارد که برای هر شخصی منحصر به فرد بوده و از آن برای شناسایی صاحب کارت هنگام انجام معاملات الکترونیکی استفاده می‌شود.

اما ویژگی خاص دیگر این کارت ها داشتن تاریخ اعتبار استفاده از آن است که با پایان این تاریخ دیگر مشتری قادر به دریافت خدماتی که از طریق این کارت‌ها قابل انجام است، نخواهد بود.بنابراین باید با مراجعه به بانک صادرکننده کارت نسبت به تمدید تاریخ و دریافت کارت جدید اقدام کنند که در این حالت با توجه به خدماتی که دریافت می‌شود به روال مرسوم باید کارمزد آن را نیز پرداخت کند.

این در حالی است که اخیرا سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان نسبت به این موضوع گله‌مند شده و ابعادی از آن را مورد انتقاد قرار داده است.نوابی -رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با طرح این سوال که چرا کارت‌های بانکی باید تاریخ اعتبار داشته باشند و پس از اتمام آن مردم به عنوان مصرف‌کننده هزینه‌ای را برای تمدید آن بپردازند، گفته است که در این حالت مشتری باید به بانک رفته، فرم پر کند و پرداخت پول اضافه‌ای را هم انجام دهد که این موضوع از نظر سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تضییع حقوق مصرف‌کننده است.

چه کسانی کبدشان چرب می شود؟


کبد چرب نشانه ای از سندروم متابولیسم است. این سندروم به معنای آن است که عمدتا سوخت چربی و قند در سلول های بدن مختل شده بنابراین این مواد در کبد انباشت و به کبد چرب تبدیل می شود.
تیتر20 - از آنجا که بیماری کبدچرب از جمله بیماری های خاموش و بی نشانه است، پیشگیری از ابتلا به آن از جمله اولویت ها قرار می گیرد.

به گزارش شفا آنلاین، کبد دومین عضو بزرگ در بدن انسان است و مسئول به اصطلاح رد کردن تمام مواد غذایی و نوشیدنی مصرف شده از صافی است که این بدان معناست که کبد فاکتورهای مضرر مواد غذایی را گرفته و آنها را به صورتی بدون ضرر وارد سیستم های دیگر بدن می کند.

اکرم پورشمس فوق تخصص گوارش و کبد گفت: کبد چرب نشانه ای از سندروم متابولیسم است. این سندروم به معنای آن است که عمدتا سوخت چربی و قند در سلول های بدن مختل شده بنابراین این مواد در کبد انباشت و به کبد چرب تبدیل می شود.

پورشمس با بیان اینکه درصد بسیار کمی از کبدهای چرب سرطانی می شوند، اذعان کرد: رسوب چربی در سلول های کبدی می تواند منجر به التهاب در آن شود و وجود التهاب مزمن در هر جای بدن آن عضو را مستعد سرطان می کند.

این فوق تخصص گوارش و کبد با بیان اینکه کبد چرب با دیابت و چاقی ارتباط دارد، اظهار داشت: افراد مبتلا به کبد چرب می توانند با انجام فعالیت فیزیکی و اختصاص زمان برای ورزش سلامت خود را به دست بیاورند و نباید به دنبال آن باشند که فقط با دارو بخواهد به درمان کبد چرب بپردازد.

لیفان x50 یا دانگ فنگ h30کراس، کدام انتخاب بهتری است؟

به طور کلی هر دو خودرو انتخاب های خوبی در این کلاس هستند اما اگر خودرویی زیبا تر با بازاری بهتر می خواهید لیفان x50و اگر خودرویی قوی تر با خدمات پس از فروش گسترده می خواهید h30کراس گزینه ای مناسب است.

تیتر20 - این دو خودرو کراس اوور بوده و ابعاد کوچکی دارند.در رنج قیمتی 50میلیون تومان قرار داشته و البته طرفداران زیادی هم دارند.
لیفان x50توسط کرمان موتور به بازار عرضه شده و البته از حضور آن در حدود یک سال است که می گذرد و در بازار ایران نیز موفق بوده و توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب کند در سوی دیگر h30کراس خودرویی است که توسط ایران خودرو به بازار عرضه می شود و از موتور پژو بهره می برد .موتور h30کراس پر حجم تر بوده و قدرت بیشتری تولید می کند .
در شتاب گیری هر دو خودرو آنطور که باید چابک نبوده و کند عمل می کنند هر دو خودرو با گیربکس های اتوماتیک و دستی قابل سفارش هستند .فضای کابین این کراس اوور های کوچک چندان جادار نیست اما صندلی ها تقریبا راحت هستند همچنین چهره هر دو خودرو زیبا بوده و امکانات مناسبی نیز دارند اما در این میان می توان لیفان را کمی کامل تر دانست با توجه به cvtبودن گیربکس لیفان مصرف سوخت نیز در این خودرو کمتر از h30کراس بوده و البته کم استهلاک تر نیز هست این در حالیست که در بازار نیز لیفان وضعیت بهتری داشته و بازار دست دوم مناسبی نیز دارد.به طور کلی هر دو خودرو انتخاب های خوبی در این کلاس هستند اما اگر خودرویی زیبا تر با بازاری بهتر می خواهید لیفان x50و اگر خودرویی قوی تر با خدمات پس از فروش گسترده می خواهید h30کراس گزینه ای مناسب است.

فروش آپارتمان به شرط فوق لیسانس!

این روزها ویژگی‌های ظاهری، عقیدتی و شغلی هم معیار انتخاب مشتری واحدهای گرانقیمت شده. اما اصلاً مبنای یکدست شدن فرهنگ و سطح زندگی برج‌ها چیست؟
فروش آپارتمان به شرط فوق لیسانس!

تیتر20 - «برج‌هایمان را فقط به فوق لیسانس به بالا می‌فروشیم، البته مشاوره روانی و ارزیابی کارشناس ساختمان هم هست. اگر در این مشاوره قبول شدید در خدمتتان هستیم. این برج محل زندگی با فرهنگ‌هاست.» اینها حرف‌های مشاور املاک است درباره فروش واحدهای برج معروفی در سعادت آباد تهران.

– مگر برج شما چه ویژگی‌هایی دارید؟ من و همسرم هر دو لیسانس داریم. براساس چه معیاری آدم‌ها را گزینش می‌کنید؟ یعنی فقط فوق لیسانس به بالاها با فرهنگند؟

– آقا! همسایه‌ها شرط گذاشته‌اند، بیشترشان باکلاسند، می‌خواهند ساختمانشان یکدست باشد. حقشان است، نیست؟ خیلی‌هایشان تا ۱۰ میلیارد برای این واحدها پول داده‌اند، شما که واحد ۸۰ متری می‌خواهید باید خودتان را کمی با معیارهای آنها هماهنگ کنید.

این‌ گفتگو میان مشتری و بنگاه‌دار، تنها شرط‌‌های خرید یا اجاره خانه در برخی برج‌های معروف مناطق شمالی تهران نیست، انگار این روزها ویژگی‌های ظاهری، عقیدتی و شغلی هم معیار انتخاب مشتری واحدهای گرانقیمت شده. اما اصلاً مبنای یکدست شدن فرهنگ و سطح زندگی برج‌ها چیست؟ همان فرهنگ آپارتمان‌نشینی یا یک فرهنگ من در آوردی جدید وعجیب و غریب مبتنی بر معیارهای جامعه سرمایه‌‌داری یا بهتر بگویم نوکیسگی؟

برای اینکه بیشتر از این شرط‌‌ها سر دربیاورید، بهتر است بنشینید پای حرف‌های یک برج ساز یا مشاور املاک در منطقه سعادت آباد تهران و …

این رنگ های دکوراسیون شما را باهوش تر می کند!

این رنگ های دکوراسیون شما را باهوش تر می کند!

معجزه رنگها تنها برای لذت بردن از طبیعت و زیبایی ها نیست و حتی برای سلامت روح و جسم می توان به شیوه ای خلاقانه از آنها استفاده کرد.

تیتر20 - کارشناسان برای افزایش قدرت مغزی به افراد توصیه می کنند از رنگ ها کمک بگیرند.

چنانچه دیوارها به رنگ های قرمزیا زرد باشند می توانند باعث ایجاد آرامش ، افزایش تمرکز و حتی بالا رفتن نمرات درسی دانش آموزان شوند.

تا به حال کارشناسان اعتقاد داشتند که اقامت در اتاق هایی با رنگ روشن می تواند باعث آرامش و افزایش راندمان تحصیلی دانش آموزان شود اما تحقیقات جدید نشان داده است که برعکس رنگ های تند مانند قرمز در افزایش قابلیت ذهنی موثر است.

کارشناسان قابلیت عملکرد ذهنی ، قدرت یادگیری، شناخت حالات روانشناختی و فیزیولوژیکی مغزی داوطلبان را دراتاق هایی با رنگهای آبی ، قرمز، زرد و به حالت رنگهای های پررنگ و کم رنگ آزمایش کرده و دریافتند که رنگهای تند مانند قرمز تاثیری مثبت بر بازده مغزی داوطلبان داشته است.

رنگهای قرمز و زرد بیشتر از آبی و سبز قابلیت تحریک کردن سلول های مغزی را دارند.

این تحقیقات توسط دانشمندان دانشگاه کورتین کشور استرالیا بر روی عملکرد ذهنی دانشجویان در امتحانات ورودی دانشگاه بدست آمده است.

در عوض رنگ های کمرنگ که پس زمینه سفید در آنها وجود دارد می تواند باعث خواب آلودگی و رخوت در افراد شود.

پژوهشگران امیدوار هستند با استفاده از این تکنیک در طراحی و رنگ آمیزی اتاق های مدارس و دانشگاه ها راندمان درسی و انگیزه تحصیلی در محصلان افزایش یابد.
1